Mijn eerste luier

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 1 16,7%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 1 16,7%
  • 9

    Stemmen: 1 16,7%
  • 10

    Stemmen: 3 50,0%

  • Totaal stemmers
    6

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: Arnold (2)


Eindelijk had ik mijn schroom overwonnen en besloten luiers te kopen. Ik ben een jongen van 18 jaar, en sinds kort liefhebber van luiers. Toevallig kwam ik op de site met luierverhalen terecht en heb met veel plezier de verhalen gelezen. Steeds meer kwam ik tot de ontdekking dat ik dat eigelijk ook wel zou willen, lekker in een luier lopen. Mede omdat ik nog thuis woon en geen luiers durfde te kopen, heeft het lang geduurd voordat ik echt een luier omhad. Hoe ik toch geluierd werd, vertel ik in dit verhaal.

Mijn ouders gingen een paar weken op vakantie en ik bleef alleen thuis. Ik besloot dat het nu of nooit zou zijn en ging op de fiets naar een apotheek in de stad om een luier te kopen. In de apotheek waren een aantal mensen voor me. Even later kwam er een man binnen van ca 25 jaar. Toen ik aan de buurt was liet ik de man voorgaan omdat ik me schaamde om te zeggen wat ik wou. Tot mijn verbazing hoorde ik deze man een pak luiers bestellen, maat medium. Ondertussen kwamen er een paar meisjes de apotheek binnen. Voor geen goud wou ik dat ze mijn vraag naar luiers zouden horen. Ik besloot de apotheek te verlaten en het later nog eens te proberen.

Buiten gekomen kreeg ik het idee om de man te vragen of ik een luier van hem kon kopen. Ik wachtte en even later kwam de man naar buiten. Ik liep op hem toe en zei aarzelend: meneer, ik heb een vreemde vraag, maar ik hoorde dat u luiers kocht en ik wil erg graag een van u overnemen. Kan dat? De man keek me aan en zei: waar is het voor? Ben je nog niet zindelijk? Ik antwoordde: jawel, maar het lijkt me zo’n lekker gevoel om als een grote jongen in een luier te lopen. De man antwoordde: dat is het ook, ik loop zelf regelmatig in een luier. Ik wil je wel een paar geven, onder voorwaarde dat ik je de eerste luier mag omdoen. Als je tijd en zin hebt kun je nu met me meegaan, dan zal ik je een luier omdoen.

Deze kans liet ik me niet ontgaan en besloot mee te gaan. Even later kwamen we bij zijn huis. Laten we eerst even wat drinken en nader kennis maken zei hij. Ik ben Peter en ben 25 jaar. Ik draag regelmatig luiers en doe er dan ook mijn behoeftes in. Hoe heet jij. Ik heet Arnold en ben 18 jaar. Ik ben op het idee van luiers gekomen door verhalen over het dragen van luiers op internet. Het lijkt mee heerlijk om weer als een klein jochie een luier te dragen. Toen het drinken op was stelde hij voor om naar boven te gaan, daar zou hij mij een luier omdoen. Boven moest ik me uitkleden. Aangezien dit voor het eerst was dat ik in het bijzijn van een man naakt zou zijn aarzelde ik.

Peter zei, geneer je niet joh, ik heb wel vaker een naakte jongen gezien. Even later stond ik naakt voor hem. Hij zei me op het bed te gaan liggen. Hij pakte een luier, tilde mijn benen omhoog en schoof de luier onder mijn billen. Daarna trok hij een gedeelte van de luier tussen mijn benen door en maakte de luier vakkundig vast. Ga maar staan, zei hij. Hoe voelt dat? Het is een vreemd gevoel, zo’n prop tussen je benen, maar wel lekker. Kleed je maar weer aan, dan drinken we nog wat. Als je wilt, kun je hier blijven eten.

Dan kun je gelijk aan je luier wennen. Ik zei dat ik graag bleef en begon me weer aan te kleden. Mijn broek paste niet over de luier. Peter zei: Dan laat je die toch uit. In huis kan niemand je zien. Zo gezegd, zo gedaan. Even later liep ik in T-shirt en luier door de kamer. Peter maakte het eten klaar en ondertussen dronken we nog wat. Ik had beter eerst naar de wc kunnen gaan, ik moet nu nodig plassen. Joh, je hebt je wc om. Plas lekker in je luier, dat is helemaal een heerlijk gevoel, dan voel je je helemaal lekker klein. Even later kon ik mijn plas niet meer ophouden en plaste ik in de luier. Ik voelde de warme urine in m’n kruis.

Het was inderdaad een heerlijk gevoel. Peter zei dat ik eigenlijk ook als een baby over de vloer moest kruipen. Even later kroop ik over de grond en voelde me een baby. Peter had het eten intussen klaar en we gingen aan tafel. Zal ik je als een baby voeren vroeg Peter. Dat leek me een goed idee. Zal ik je dan ook verder als baby behandelen vroeg hij. Wat houdt dat in was mijn wedervraag. Dat zul je wel merken, dat is een verrassing. Ik zal eerst een slab voor je halen. Even later zal ik met een slab om aan tafel en werd door Peter gevoerd.

Toen het eten op was zei hij dat ik verschoond moest worden, omdat ik anders luieruitslag zou krijgen. We gingen weer naar boven en ik werd door hem uitgekleed en de luier werd afgedaan. Ik kreeg nu een dikke katoenen luier om, die strak werd dichtgespeld. Daaroverheen een plasticbroek. Nu zal ik je verder aankleden als baby. Wat een geluk dat je de zelfde maat hebt als ik. Ik kreeg een hemdje aan met drukknopen in het kruis, daaroverheen een lichtblauw T-shirt en een pofbroekje aan met elastiek in de pijpen. Joh, nu zie je er echt uit als een baby, kijk maar in de spiegel.

Ik stond op en bekeek mezelf in de spiegel. Daar stond inderdaad een baby van 18 jaar. Kom mee daar beneden, dan krijg je de fles. Even later zat ik bij Peter op schoot en voerde hij me een fles melk. Peter, vroeg ik, heb je nog meer babyspullen? Kom maar mee naar boven, dan zal ik je het laten zien. Even later stonden we in een kamertje met allemaal babyspullen, een grote po, kinderstoel, een kast met babykleren en luiers e.d. Draag je dat echt wel eens, vroeg ik. Regelmatig in het weekend, dan voel ik me echt een baby, maar ik vindt het ook leuk om een ander als baby te kleden en te verschonen, zoals jou. Als je wilt mag je nu mij als baby aankleden.

Peter kleedde zich uit en stond even later naakt voor me. Het eerste dat me opviel was dat hij geen haar op z’n pik en ballen had. Ik zei dat en hij antwoordde heb je wel eens een baby met haar op z’n pik gezien? Ik scheer me daar regelmatig, het is ook nog lekker fris. Peter had intussen de spullen gepakt en ik deed hem ook een katoenen luier om, een plasticbroek, een rompertje, T-shirt en pofbroek.

We zaten even later als twee baby’s op het ben. Ga je mee, dan gaan we met de blokken spelen. Even later lagen we allebei op de grond met blokken te spelen. Na enige tijd vroeg Peter of ik nog niet naar huis moest. Als het mag, wil ik vannacht wel bij jou blijven. Dat is prima, maar wel als baby. Natuurlijk, ik heb nu de smaak te pakken. Ondertussen was ik alweer nat.

De rest van de dag en ook de volgende dag zijn Peter en ik baby gebleven. Toen ik naar huis ging en hem bedankte zei hij dat ik zo vaak mocht komen als ik wou, ik hoefde dan zelf geen luiers te kopen met de kans op ontdekking. Hij had zelf ook genoten en hoopte dat ik snel weer eens langs zou komen.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
J mama, caregiver of luier liefheber gesocht in omgeving beverwijk Contact advertenties 1
chloe_dapie_Queen Welke luier is het dikste Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
J Luier maatje / vriendin regio Noord brabant / Nijmegen Contact advertenties 2
chloe_dapie_Queen Voor het eerst met een luier openbaar Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
Henkjansmith Wat is de beste cotton feel luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
I Even voorstellen Voorstellen 14
Roofertje Tips om met luier te slapen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 40
G Luier tieners? Contact advertenties 4
I Gezocht luier vriend/vriendin. Drenthe Contact advertenties 5
Roofertje Heeft iemand ervaring met latex broekjes? Plastic broekjes liefhebbers 20
A 29m zoekt luier meisje in spijkenisse :) Contact advertenties 2
K Luier af doen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
Markesbr Luier en rolstoel Polls 5
J Luier date omgeving Betuwe Contact advertenties 1
D Luier vrienden gezocht. Contact advertenties 3
A Incontentie luiers Lidl Luiers 23
Markesbr Luier nacht Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
P Luier Date thuis Contact advertenties 2
P Vulling luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
Dave158102 Dikke Luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
G lekkende luier Luiers 8
DL013 Plaats waar je hoge kwaliteit luier filmpjes ( erotisch ) kan downloaden AB/DL Filmpjes 16
Z luier poepen en plassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
G Stiekem luier om bij vrienden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
P Luier verschonen 17/4 smorgens Contact advertenties 0
P Oldskool luier AB/DL Fotos 5
nat Ze plast in haar luier AB/DL Filmpjes 14
Luier’jongen97 Dagelijkse luier Product & Winkel Testverslagen 15
T Luier vriendje! Contact advertenties 4
rob383 Luier dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
LuierN Luier gebruiken Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
M Droge luier na een nacht, wat nu? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
P Luier verschonen 28/3 Contact advertenties 0
I luier contacten in Vlaanderen Belgie Contact advertenties 0
L Lang en Dun... Welke luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
I Luier poepen vraag Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
A Luiers halen in Kroatie Luiers 5
Nalgada Verhaal Klaar Het spel van Kate 16+ Verhalen 4
P Luier verschonen morgenvroeg Contact advertenties 1
V Luier met goede afdichting gezocht. VVV 9
L Luier vriendin gezocht Contact advertenties 13
P Tips voor discreet type luier(pull up) om flink in te plassen! Luiers 15
Luierboy007 Luier contact dendemonde Contact advertenties 3
Z in luier gepoept en geplast bij A Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
LuierN Binnekort Diaper lover ( en gebruikers ) meeting? Kalender 22
P Vreemde luier AB/DL Fotos 7
G Meer tiener jongens/Meiden hier? Contact advertenties 24
Z broek en luier plassen en poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
D Vakantie(luier)maatje(s) gezocht Contact advertenties 8
Similar threads


















































Bovenaan