Myrthe, het meisje van de dansvloer.

@Stiekemebroekplasser en ik zijn begonnen aan een verhaal te schrijven.
het gaat over hoe een jongen een heel bijzonder meisje leert kennen in een disco in rotterdam.
het verhaal komt een beetje langzaam op gang en heeft in hoofdstuk 1 nog geen ABDL content. in latere hoofdstukken komt dat nog!


De eerste keer dat ik ... zag wist ik het eigenlijk helemaal niet.
Lange bruine haren wild golvend op de dansvloer. een rokje dat speels heen en weer golfde met de muziek.
en ik stond daar maar wat, met mijn maten hangend aan de bar.
dirk was sowieso al te lam om voor zich uit te staren en waar Jasper nou heen was...
maar die meid met dat zwart witte rokje boeide me steeds meer, waar was ze nou? toen ging mijn oog naar de vriendinnen, de een net te dronken, de ander druk op de telefoon.

mwah laat die maar lekker zitten.
ik gooide het laatste beetje bier achterover en keek de dansvloer nogmaals af.
waar was ze nou?
daar ging ze weer, een zwart wit rokje en een rode coltrui, de zelfde kleur als haar haarband.

Ik trok mijn stoute schoenen aan en besloot toch maar de dansvloer op te gaan, niet dat ik goed kan dansen maar het is altijd het proberen waard.

Schuifelend door de dronken mensenmassa kwam ik steeds een stukje dichterbij, wow wat kon zij dansen zeg, het leek wel alsof ze zich totaal niet stoorde aan de mensen om haar heen en het misschien zelfs fijn vond om bekeken te worden!

Toen waren daar de vriendinnen weer, een pakte haar bij de hand en sleurde haar zo mee de dansvloer af.

Hmm dat was jammer…

vanuit een ooghoek zag ik Jasper en dirk naar het rookhok lopen, dan maar die kant op.

Ik was dan zelf wel grotendeels gestopt maar op een avond uit sta ik liever in de deuropening van het rookhok dan alleen te wachten tot je maten uitgepaft zijn.

Dat vind ik zelf wel het leukste van een rookhok, je kan er altijd leuke een praatje maken in plaats van dat eeuwige gedreun op de dansvloer.

Als de buitenbar open is zitten we vaak ook gewoon hele avonden op het terras in plaats van met zijn allen opgehokt in het rookhok.

:Stop gewoon Sofie, je sleept ons allemaal mee dat stinkhok in!

YES! Dacht ik bij mezelf, de drie meiden van de dansvloer kwamen naar het rookhok toe gelopen.

In een poging als een “ware heer” over te komen deed ik een stap uit de deuropening van het rookhok.

Het meisje van de dansvloer bleef staan in de deuropening.

Dronken als hij was had Dirk direct een vuurtje klaar voor Sophie? En de andere blonde meid die mee kwam met de drie.

Ik wou weer naar binnen gaan maar het meisje van de dansvloer stond nog steeds in de deuropening, een beetje geïrriteerd keek ze om zich heen.

: je rookt niet?

: Nee gelukkig niet, ik vind het zo zonde met uitgaan!

: ja daar zeg je wat, de meeste mensen hier weten morgen niet eens wat ze vanavond gedaan hebben, laat staan wat ze gerookt hebben…

De irritatie leek van haar gezicht te zijn verdwenen, gelukkig!

Mijn blik bleef iets te lang hangen bij haar gezicht, wenkbrauwen donkerder dan de haren op haar hoofd, donkere eyeliner en een prachtig van nature gebruind gezicht. Zou ze Spaans zijn, Portugese misschien of uit zuid Amerika?

Ik betrapte mijzelf hierop, snel probeerde ik het gesprek verder te laten lopen zonder als een creep over te komen.

: Studeer je in Rotterdam?

Oh wat stom dacht ik bij mezelf, gelijk zo een standaardzin…

: Ja ik doe Graphic design aan de WDKA, jij?

: Ooh ik werk al, vorig jaar ben ik begonnen als monteur in de garage van mijn oom. Maar vertel, wat doet een Graphic designer?

: wil je het echt weten? Eigenlijk zitten we de hele dag een beetje te tekenen.

Ze gaf een knipoog, trok een gek gezicht en zette een paar stappen uit de deuropening, we stonden nu in de hal naast het rokershok.

: Dus jij was dat meisje dat altijd in haar boeken zat te tekenen op school?

: Ja, eigenlijk wel!

: zullen we wat te drinken halen?

Voor mij een stapje terug, even een spa rood erin om morgenochtend nog fris te zijn, zij een bitter lemon met pastis (Nice! Weer eens wat anders dan de eeuwige zoete witte wijn of standaardmixjes).

Toen we een rustigere hoek van de bar hadden gevonden pakte ze haar telefoon en liet van alles zien.

Veel kleurrijke banners en illustraties. Hier en daar wat anime invloeden en heel veel neonkleuren.

Daar houd ik wel van, felle kleuren, uitgesproken design en lekker eigenzinnig!

We lieten elkaar veel van onze hobby`s enzo zien. Wat een leuke meid en wat een fijn gesprek!

Onderhand was het al een uur of twaalf met de wekker morgen om zeven uur.

: Hee ik moet eigenlijk morgen best vroeg op…. Eigenlijk moet ik zo weer richting huis…

Een beetje teleurgesteld was ze wel, gelukkig maar. Wie weet krijg ik nog een berichtje als ik mijn nummer geef!

: wacht eens even, we hebben elkaar nog helemaal niet goed voorgesteld!

Daar had ze gelijk in, al snel een uur dat we hebben zitten praten maar ik wist nog heel haar naam niet.

Ze stelde zich voor als Myrthe.

: Ik heet Dylan, leuk je te leren kennen Myrthe.

: Kom je volgende week weer?

: Ja zeker, zal ik anders mijn nummer geven?

Ik zette mijn nummer in haar telefoon, nu maar hopen op een berichtje.

:zullen we dan je vriendinnen gaan zoeken?

Toen we opstonden bekeek ze me eens goed, en gaf snel een kus op mijn wang.

: Ik vind ze wel, tot volgende week.

En weg was ze, ik keek haar nog even na en vlak voor ze uit zicht verdween draaide ze zich nog een keer om. WOW wat een meid!

Halverwege maart viel het best mee hoe koud het s`nachts was, ik ging naar buiten, Dirk en Jaspers fietsen stonden er nog maar ik kon ze niet vinden in de soos. Mwah, die spreek ik morgen wel weer.

Op de fiets naar huis moest ik toch even aan Myrthe denken, wat een meid! Misschien wel het mooiste gezichtje dat ik in tijden heb gezien, en zelfs ondanks dat wijdere rokje kon ik echt wel mooie billen zien!

Thuis nam ik een sigaret en een glaasje water voor het slapen gaan, zoals zo vaak na het stappen zat ik even op het balkon, de rust van Rotterdam in de nacht na het stappen is heerlijk, de geluiden van de straat maken een soort achtergrondmuziek en in vergelijking met binnen in de kroegen en clubs van de stad is het stukken rustiger.

Dat was deel 1, feedback is zeker welkom!
 
Hier is het tweede deel, bedankt iedereen voor de positieve reacties. Het volgende deel gaat dieper de luierkant op. Daarna komt een plottwist maar dat zien jullie nog wel ;)

Nadat ik zaterdag met een iets te duffe kop de deur uit was gegaan om voor mijn werk een tweedehands gereedschapskar op te halen zat ik weer in de auto, bijna terug in Rotterdam!

Zo maar eens lekker lunchen en wat drinken scoren.

De thermoskan koffie die inmiddels al weer zowat leeg was deed me geen goed, man wat een dorst en een beste honger ook….

Het was nog een beetje ogen dicht knijpen tegen het zonlicht maar verder voelde ik me wel prima op deze vroege lentemiddag.

Snel de bus terug gebracht op werk en dan lekker de stad in.

Met de wallen verscholen achter mijn zonnebril kwam ik de metro uit bij Beurs.

Een klein wandelingetje en een vette hap bij de markthal of misschien een maiskolf van de markt?

Heerlijk dat mensen spotten in de binnenstad, lopend door de koopgoot keek ik omhoog langs de straat.

Leunend over de railing zag ik haar weer staan, weer een kort rokje. Ditmaal okergeel en geplooid, lange golvende haren wild en warrig over een kant gegooid. Recht vooruit staarde ze in de verte, totaal onwetend dat ik beneden stond.

Blij verrast bekeek ik haar eens goed, was het Myrthe?

De wind speelde met haar rokje, haar spijkerjack hing open, eronder een wit bloesje en zo`n lekker foute zwarte choker strak om haar hals. Het voelde fout maar ik bespioneerde haar rondingen en de manier waarop de wind haar rokje meedroeg. Ze draaide zich om en de wind wakkerde aan, haar gele rokje sprong op. Als bliksem schoten haar handen naar beneden om het rokje te corrigeren.

Ik had al genoeg gezien.

Inmiddels wist ik het zeker, dat was Myrthe, ik nam de roltrap naar boven om haar te groeten.

Met een mengeling van een schuldgevoel en nieuwsgierigheid dacht ik terug aan het opwaaien van het rokje nog geen seconde terug, dit had ik niet mogen zien. De prachtige vormen van haar benen, een panty en wat was dat?

Een oma-onderbroek, zo een grote witte slip, het leek wel een pamper joh!

Ik had verwacht/gehoopt dat ze wel iets flatteuzer ondergoed zou dragen eigenlijk...

Maar goed met zulke gedachten kan ik haar moeilijk begroeten.

In mijn achterhoofd ging het van “hee Myrthe, wat een saaie slip heb je aan” ja als ik zoiets zou roepen mag ik van geluk spreken als ik met een knietje weg kom zegmaar.

In een poging mijzelf een soort te kalmeren verdrong ik de gedachte naar mijn achterhoofd waar deze echt nog wel even zou blijven.

: Hee Myrthe!

: Hee Dylan, was je nog op tijd vanochtend?

: Ja net aan eigenlijk, ik ga nu even een hapje eten scoren. Ben je aan het shoppen?

: Hmmm, ik zou eigenlijk met een vriendin afspreken voor koffie maar ze belde net dat ze later is…

: Oooh, wat zou je van samen lunchen zeggen?

We liepen door de stad in, met een klein hupje in haar wandelen liep ze naast me, honderduit vertellend over haar laatste aanwinst, een olijfgroene Postman bag waar al haar tekenspullen en laptop en rommeltjes in pasten. Eerlijk gezegd had het mijn interesse niet zo, het enthousiasme waarmee ze vertelde daarentegen vond ik heerlijk, zo opgewekt en vrolijk!

Nog steeds plaagde de gedachte van eerder me, als een soort vastzittend in mijn geestesoog zag ik die flits, haar prachtige ronde billen en die veel te grote witte onderbroek…

Zou het kunnen, het zal toch niet? Naarmate ik er meer over dacht begon het steeds meer op een luier te lijken.

Maar dat zal toch niet? Waarom zou ze die dragen en worden ze überhaupt wel in zo`n maat gemaakt?
 
Laatst bewerkt:
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
A 29m zoekt luier meisje in spijkenisse :) Contact advertenties 0
J AB/DL meisje? Contact advertenties 2
S Oprechte liefde voor een lief en ondeugend meisje (regio Antwerpen en Breda) Contact advertenties 0
Luierplasser2004 Opzoek naar meisje tussen 18 en 20 Contact advertenties 3
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 22
HarmonixFairy Meisje die droomt zoekt.. Contact advertenties 3
Bam-Bi Ik zoek een lief ab meisje Contact advertenties 12
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar iemand waarmee ik me kleine zelf kan zijn. Contact advertenties 9
E Ik zoek Ouders die mij willen opvoeden als meisje. Contact advertenties 5
dlrob Rainbow power, wie is er allemaal een vrouw/meisje maar niet in het juiste lichaam geboren? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
TransBabyPrinsesje Baby meisje zoekt naar een liefdevolle papa of mama Contact advertenties 12
Lilapink10 Meisje 14 zoekt leeftijdgenootjes Contact advertenties 23
royo9172 Luier vriendin of mama gezocht! Contact advertenties 8
Luierjesse Een vriendin/ mama gezocht Contact advertenties 14
cindy eerste keer outen/klein meisje Voorstellen 44
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar Papa of mama. Contact advertenties 5
~ Blue ~ Meisje zoekt een lieve maar ook strenge mama Contact advertenties 7
H Ben jij meisje/vrouw op zoek naar iemand met levenservaring waarbij je geholpen, begeleid, gecoacht, opgevoed kunt worden. Contact advertenties 0
Diaperman Contact met vrouw of meisje Contact advertenties 6
Lievelotje Klein meisje steld zich voor Voorstellen 32
L dl ageplay travestiet meisje zoekt pappa of mamma of stel Contact advertenties 6
A Leuk, lief meisje gezocht tussen de 18 en 30 Contact advertenties 3
V luier jongen zoekt luier meisje Contact advertenties 1
TransBabyPrinsesje Baby meisje opzoek naar een vaste papa of mama Contact advertenties 2
D Rearz training pants Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
L op zoek naar een mommy/dl meisje Contact advertenties 0
M 'klein' meisje zoekt online Daddy... Contact advertenties 19
diaperdrenthe Libero-meisje avontuur van een heksje L 12
TransBabyPrinsesje Trans baby meisje opzoek naar een papa of mama. Contact advertenties 7
A Online / Regio Midden-Brabant Contact advertenties 1
DL luier Tim23 Op zoek naar een dl meisje Contact advertenties 2
X Little brat meisje zoekt mommy Contact advertenties 0
nina15000 Charlotte en haar geheim bedplassen C 124
M Online contact gezocht Contact advertenties 0
D Contact jongen meisje den haag Contact advertenties 2
L Hoi iedereen. Voorstellen 19
harry6707 Zoek ab meisje in de buurt zutphen Contact advertenties 4
Babygirlsara36 Luieren is een openbaring voor dit meisje. Contact advertenties 21
TransBabyPrinsesje Baby meisje opzoek naar papa of mama Contact advertenties 21
L Kom jij bij daddy over de knie meisje? 16+ Board 4
S Daddy uit regio Antwerpen zoekt meisje/zusje voor Dark ageplay Contact advertenties 0
TransBabyPrinsesje Baby meisje zoekt mama of papa Contact advertenties 2
T Opzoek naar meisje 15-19 omg haarlem Contact advertenties 4
P Hey opzoek naar chat meisje of eventueel jongens ook Contact advertenties 0
TransBabyPrinsesje 21 jarig Trans baby meisje zoekt een Papa voor in het echt.. Contact advertenties 10
LuierN Zoek een meisje / vrouw voor chat Contact advertenties 1
MessydiaperLover Tbdl meisje gezocht Contact advertenties 1
MessydiaperLover Tbdl meisje gezocht Voorstellen 6
TransBabyPrinsesje Trans baby meisje zoekt een papa of mama Contact advertenties 3
Pamperslove Zoek een meisje die ook van pampers houd Contact advertenties 0
Similar threads


















































Bovenaan